خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/12/14 - 14:45
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : بین الملل
دقایقی قبل انجام شد؛

دیدار دبیرکل کنفرانس بین‌المللی فلسطین با خانواده شهید "احمد مهنّا"

دبیرکل کنفرانس بین‌المللی حمایت از مردم فلسطین با خانواده شهید فلسطینی "احمد مهنّا" دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، سیدمجتبی ابطحی دبیرکل کنفرانس بین‌المللی حمایت از مردم فلسطین پیش از ظهر امروز (دوشنبه ۱۴ اسفندماه) با خانواده شهید فلسطینی "احمد مهنّا" دیدار و گفت‌وگو کرد.

ابطحی، دبیرکل کنفرانس بین‌المللی حمایت از مردم فلسطین در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره این شهید والامقام، به تشریح اقدامات اثرگذار انجام شده از سوی شهید "احمد مهنّا" پرداخت.

خانواده شهید "احمد مهنّا" نیز در این دیدار ضمن قدردانی از حمایت های مردم ایران اسلامی نسبت به مردم مظلوم فلسطین در دهه‌های متمادی، بر ضرورت پایداری و مقاومت در مقابل دنیای استکبار به سرکردگی ایالات متحده آمریکا و رژیم صهیونیستی تاکید کردند.

گفتنی است، شهید "احمد مهنّا" از نخستین موسسان جهاد اسلامی فلسطین بوده و از جمله افراد موثر در برگزاری نخستین کنفرانس فلسطین در تهران محسوب می‌شود‌.

این گزارش می‌افزاید، این شهید والامقام سال‌ها برای تبلیغ و ترویج مکتب اهل بیت علیه السلام فعالیت کرده و به همین دلیل مدت زمان زیادی از سوی دشمنان تحت تعقیب بوده است.

یادآور می شود، شهید "احمد مهنّا" سال‌های متمادی را صرف نبرد با صهیونیست‌ها کرده و اقدامات متعددی برای سازماندهی مبارزان فلسطینی انجام داده است./

پایان پیام

  • کد خبر : 376158
کلمات کلیدی
محمدجواد یافتیان
خبرنگار

محمدجواد یافتیان

آخرین اخبار